Zakończył się gruntowny remont sali konferencyjnej w Ratuszu. Zyskała ona całkowicie nowy wygląd przy zachowaniu wszystkich elementów istniejącej architektury.
Została wykonana m. in. nowa instalacja elektryczna i nagłośnieniowa, uzupełniono i wycyklinowano parkiet, usunięto ślady po zaciekach, wyrównano i pomalowano ściany, odnowiono sztukaterię ścienną, poddano renowacji żyrandole i kinkiety oświetleniowe, dodano dodatkowe oświetlenie sufitowe ściany frontowej i tylnej, zamontowano systemy audiowizualne dla potrzeb obsługi konferencji, sesji czy innych uroczystości (ekran, rzutnik i nagłośnienie konferencyjne), zamontowano nowe zasłony okienne oraz wykonano nową aranżację ściany frontowej.
Projekt aranżacji wnętrza powstał przy współpracy Urzędu Miasta i Gminy z panią projektant Olgą Leksińską.
Koordynacją działań oraz nadzór autorski nad realizacją założeń projektowych podczas prac wykonawczych sprawował Sławomir Bielecki- sekretarz UMiG.
Dotychczasowe koszty remontu i wyposażenia sali wyniosły 120 tyś. złotych, a środki finansowe na ten cel pochodzą w równych częściach z budżetu powiatu białobrzeskiego i gminy białobrzegi.